برگزاری نشست مشترک رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي لاهيجان با رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان لاهيجان و سياهكل

در راستاي اجراي تفاهمنامه زمینه همكاري با اداراتي همچون بنياد شهيد و امور ايثارگران، جهاد كشاورزي،اداره كار،كميته امداد در جهت برگزاري دوره هاي ويژه برقرار می گردد.

به گزارش مرکز آموزش فنی و حرفه ای لاهیجان، در راستاي اجراي تفاهمنامه في مابين بنياد شهيد و امور ايثارگران و  سازمان آموزش فني و حرفه اي جلسه اي با حضور خليلي رئيس مركز لاهيجان و شمسي پور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران لاهيجان و حق جو رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران سياهكل با حضور كارشناسان در مركز لاهيجان برگزار گرديد.

در اين جلسه علی خليلي ضمن خوش آمد گويي پيشنهادهايي در زمینه همكاري با اداراتي همچون بنياد شهيد و امور ايثارگران، جهاد كشاورزي،اداره كار،كميته امداد در جهت برگزاري دوره هاي ويژه ارائه نمودند.

بنابراین گزارش شمسي پور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران لاهيجان در ارتباط با كاربرد دوره هاي فني و حرفه اي و ارتباط آن با پرداخت وام هاي اشتغال ،آموزش جامعه هدف صحبت نموده اند.

در ادامه حق جو رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران سياهكل در مورد تعهدات و تفاهمنامه هاي في ما بين دو سازمان سوالاتي را مطرح نموده اند،و در پاسخ توضيحاتي از سوي ملكي معاون مركز لاهيجان  در ارتباط با دوره هاي آموزشي ،هزينه ها ، استانداردهاي آموزشي،محل و مكان برگزاري دوره ها و چگونگي همكاري ارائه نمودند و سپس صورتجلسه همكاري امضاء گرديد.

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ شنبه ۹ آذر ساعت ۰۹:۱۰
  • تعداد بازدید: 2327